» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
مديريت عملكرد كاركنان مبتني بر مدل TTM: اندازه‌گيري، بازخورد و تقويت مثبت Hesam Sadeghi 1395/03/06 دسته بندی : رشته علوم انسانی 0

نويسنده : خوشوقتي، آرمين ؛ محسني، حميد

سال انتشار : 1394

چكيده

در اين مقاله مديريت عملكرد و ارزيابي عملكرد شرح داده مي شود و مدل گام به گام ارزيابي و مديريت عملكرد كاركنان توضيح داده مي شود.

  1. مقدمه

در ابتدا می‌خواهیم مدیریت عملکرد را تعریف نماییم. شاید اگر ابتدا با تعریف واژگان پیش برویم، بتوانیم گام به گام به تعریفی برسیم که بتوانیم آن را به خوبی به تصویر بکشیم. مدیریت عملکرد از دو واژه مدیریت و عملکرد تشکیل شده است. مدیریت را همواره به انجام دادن کار با دیگران، پیش بردن امور از طریق سایرین، فرآیند برنامه‌ریزی، ساماندهی، رهبری و کنترل تعریف کرده‌اند. عملکرد را هم اگر به فرهنگ فارسی معین رجوع کنیم، نتیجه کار، میزان کار، حاصل یا محصول تعریف شده است.

تعریف رسمی مدیریت عملکرد به گفته «دانیلز»: یک سیستم مدیریتی داده‌گرای عملی است که از  3 عنصر اصلی اندازه‌گیری، بازخورد و تقویت مثبت تشکیل شده است. اگر سری هم به سازمان‌ها بزنیم، خواهیم دید یکی از خواسته‌های مشترک و همیشگی همه مدیران، ارتقاء عملکرد و بهبود مستمر رفتار کارکنان است. وقتی کارکنان خوب رفتار می‌کنند و عملکردهای مطلوب و رضایت بخش دارند مدیران هم موفق هستند و سازمان‌هایشان را با موفقیت اداره می‌کنند.


خرید و دانلود | 1,000 تومان
نوع فایل :docx | تعداد صفحات :12
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط