» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
تحقیق درباره امام زمان (عج) فریدون چراغک 1394/11/26 دسته بندی : رشته علوم انسانی 0

تحقیقی کامل و جامع درباره حضرت صاحب الزمان (عج)

فرمت ورد تعداد صفحات 57

( منم بقية الله در زمين او و انتقام گيرنده از اعدا و دشمنان او، پس اي احمد بن اسحاق! بعد از مشاهده ذات، از اثر جستجو مكن ).

 امام عصر (ع) در اين كلام نوراني، خود را بقية الله در زمين خدا ناميده و به عنوان منتقم از دشمنان خدا از خويشتن سخن گفته اند و هر يك از اين دو جمله، دريچه اميد و شادي را در دلهاي منتظران و دلدادگان حضرت ولي عصر، (عج)، باز مي كند.

 مؤمنان شادند كه خداوند، در زمين، يادگاري دارد كه كاملاً بر امور مسلط است و سرپرست عالم وجود و جهان هستي مي باشد و اگر اين همه ظلم و جور و جنايت واقع مي شود و قدرتمندان از خدا بي خبر با يك جهان قساوت و سنگدلي به جان ملتهاي محروم افتاده، مظلومان، محرومان و مستظعفان را با فجيع ترين وضعي از بين مي برند و دوستان خدا را نابود كرده به خاك هلاكت مي افكنند، اين دلگرمي هست كه بالاخره عالم، همواره اينچنين نخواهد ماند و اين اعمال، بي حساب و كتاب نيست بلكه منتقمي قدرتمند، در پشت پرده غيبت است و روزي ظهور كرده، انتقام خون اين بي گناهان را خواهد گرفت و زورگويان خودسر را به خاك هلاكت و ذلّت خواهد نشانيد.

 


خرید و دانلود | 2,000 تومان
نوع فایل :ورد | تعداد صفحات :56
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط