» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
پروژه آماده مهندسی نرم افزار فروشگاه سید مصطفی موسوی انابت 1402/05/19 دسته بندی : کامپیوتر 4

پروژه آماده مهندسی نرم افزار مدیریت فروشگاه خرازی

نرم افزار فروشگاه خرازی
با توجه به اینکه فروشگاه های خرازی از شغل های سنتی ایرانی به حساب می آید و همچنان به صورت سنتی اداره می شود ، کمتر کسی به سمت مکانیزه کردن این شغل رفته است بدین منظور هدف از این نرم افزار مدیریت  جامع به اجناس خرازی به صورت نرم افزاری و خارج شدن از سیستم سنتی می باشد.
سیستم از 3 بخش که شامل: انباردار،کاربر(فروشنده)ومدیریت تشکیل شده است که اجناس وارده ابتدا در انبار نگه داری می شود و در صورت نیاز به فروشگاه فرستاده می شود.
فروشنده مسئول نظارت بر اجناس میباشد، همچنین وظیفه ی ثبت مشتریان بر عهدهی فروشنده می باشد.فروشنده باید اطلاعات مربوط به مشتریان را در سیستم نگهداری کند.وهمچنین در صورت کسری کالا در فروشگاه  اسم کالا را ثبت کند تا در وقت مطلوب از انبار به فروشگاه اضافه گردد.
 

 

انباردار مسئول ثبت کالاها ی انبار می باشد و در صورت دریافت درخواست کالا از سوی فروشنده بلافاصله کالای مورد نظر را برای فروشگاه فراهم می کند و در صورت عدم وجود کالا در انبار برای مدیر درخواست خرید کالای مورد نظر را می فرستد.
مدیر ناظر بر تمام اطلاعات مربوط به کالاها و مشتریان است و ماهیانه میتواند ضرر و زیان فروشگاه را محاسبه کند همچنین مدیر کالای مورد نیاز را برای انبار فراهم می کند.درضمن تنها مدیر میتواند موجودی صندوق را مشاهده کند. و قیمت کالاهارا تغییر دهد.

 

به صورت کلی هر کدام از این بخش شامل این زیر سیستم ها می باشد:
کاربر
نمایش لیست فروش
گزارش گیری
صدور فاکتور
ثبت حساب مشتری
فروش اجناس
جستجو و مشاهده در میان لیست مشتریان
ثبت مشتریان دارای بدهی
ثبت کالاهای در صورت عدم وجود
انبار دار
ثبت کالا های وارده
ثبت کالاهای کسری در انبار

 


خرید و دانلود | 40,000 تومان
نوع فایل :word | تعداد صفحات :12
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط